poniedziałek, 5 stycznia 2015

Syrenki, syrenki wszędzie

Dobry wieczór :3 Jako, że nie chce znowu zaniedbać bloga, a jak na razie nie lepiłam nic, postanowiłam znowu sięgnąć za ołówek i coś nabazgrać. Konkretniej narysowałam 2 syrenki, syrenki, dlatego, że "Mała syrenka" zawsze była moją ulubioną bajką i po prostu bardzo je lubię. 
Jedna jest jeszcze nie skończona, ta pierwsza też domaga się paru poprawek, ale nie jestem jakoś super uzdolniona, jeśli chodzi o rysowanie, tylko czasem lubię sobie poszkicować, więc bądźcie wyrozumiali w hejtowaniu >.< Jak mówiłam, wstawiam tylko dlatego, że nie robiłam nic innego. Mam jeszcze zamiar w tym tygodniu zrobić coś z modeliny, a w następnym, nie z modeliny, ale może się przydać do biżuterii :3 
W ogóle jeśli chcecie, żebym coś zrobiła, czy to z modeliny, czy jakiś osobny temat jeśli chodzi o rysowanie, DIY, lepienie, cokolwiek, to piszcie wszystko w komentarzach, byłoby miło, gdybyście pomogli z tematami, bo chciałam, żeby było tu coś nie tylko związane z modeliną, wiem, że w nazwie bloga jest "modelina", chciałam ją zmienić, ale zbyt dużo czytelników zna tą nazwę i zrobiłabym tym nie potrzebne zamieszanie. Ale nie chcę, żeby na blogu ciągle była modelina, jest to blog ogólnie o mnie, o tym co robię, o moim hobby, jakim jest po prostu robienie czegoś kreatywnego,lepienie, rysowanie, ozdabianie :)

4 komentarze:

  1. Super ! Wolę Twoje modelinowe wytwory, ale syrenka też mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, ale nie chciałam lepić, bo to mi długo zajmuję, a czasu mało, bo rozszerzona matma. ;_;

      Usuń
  2. Bardzo lubie Twój blog, dzieki Tobie zaczełam lepić i idzie mi to dobrze :) Wszystko za sprawą Bravo Girl i blogowisku cie otkryłam :P
    Ślicznie rysujesz tylko (bez obrazy) ra pierwsza jest chyba za chuda :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie rysujesz :) tylko jak byś mogła to rób częściej posty PROSZĘ twój blog mnie zainspirował do lepienia ale jak nie ma często postów to się smuce :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger