poniedziałek, 29 grudnia 2014

Zniszcz ten dziennik

Witam, wiem, już "zniszcz ten dziennik" jest nudne, rozumiem, ale to ostatni post chyba o dzienniku, w sensie będą posty, ale nie tylko o dzienniku, bo wymyśliłam coś nowego, w ogóle nie związanego z dziennikiem, więc mam nadzieję, że się spodoba, następny post (nie związany z dziennikiem) będzie na pewno w tym tygodniu, oprócz tego mój super kochany grafik Oliwka, kończy robić nowy nagłówek na mojego bloga, więc w tej kwestii też będą zmiany :3 Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
 Tak wygląda mój dziennik, nie jest super zniszczony, ale już troszkę.




 Tak wygląda strona z poprzedniego filmiku, generalnie nie jest najgorzej :3


2 komentarze:

  1. Ale pięknie go wypełniasz, mój wygląda już na mega zniszczony :) uwielbiam go, najchętniej kupiłabym jeszcze jeden!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dziennik, chyba go kupię! Cieszę się, że modelina wraca !!! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger