niedziela, 24 sierpnia 2014

Modelinowe figurki + znowu SMASHBOOK

Witam :3 Dzisiaj w końcu coś z modeliny, lepiłam wczoraj z Olką i Karolem, oczywiście wstawię tu ich piękne prace, widzę w nich potencjał :D


Oto twórczość Karola. A to Oleczki
A ja spróbowałam czegoś nowego, konkretniej postaci, jak na razie źle mi to wychodzi, ale mam zamiar próbować.




A tak oprócz modeliny, to znowu zaczynam robić SMASHBOOK'a :3
Jeśli ktoś czyta mojego bloga od dłuższego czasu, wie, że już kiedyś robiłam, ale oczywiście moje lenistwo wygrał. Ale tym razem postaram się i będę go prowadzić, tym, którzy nie wiedzą o co chodzi zostawiam link. Smashbook. I jak na razie mam już wszystko zaplanowane, tło porobione :3




Już jutro mam nadzieję, że pokażę pierwszą stronę gotową :3
Pojawi się ona jak na razie tylko na fanpage'u na facebook'u LINK DO FB.

6 komentarzy:

  1. Strasznie ładne to robisz czekam na kolejne prace :) ciekawy pomysl smashbooka raczej to nie dla mnie ale będę śledzić twoje efekty!:) oby tak dalej , inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Postacie nie wyszły Ci tak źle ! Czyżby zeszyt z Biedronki ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na bloga: dancealexlook.blogspot.com
    Dzięki i sory za spam.
    Jest nas już ponad 200. Nie zwlekaj przyłącz się do obserwatorów i twórz z nami bloga:) Przyczynisz się do 300 wyświetleń.
    Mamy nawet reklamę na innym blogu:) Zastanów się dobrze i jednak nas odwiedź. Warto dołączyć się do grona obserwatorów tego bloga. Lepszego bloga o dziwnym połączeniu dwóch hobby nie znajdziesz. ZAPRASZAM! I jeszcze raz sory za spam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te figurki! :) Rób takie częściej, bo masz talent. Z czasem figurki będę jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger