sobota, 9 sierpnia 2014

Gdzie kupuje fabrykaty i inne.

Witam. Dopiero wróciłam znad morza, a nie miałam tam dostępu do komputera, więc piszę dopiero teraz. Strasznie dużo jest komentarzy z pytaniami, gdzie kupuję wszystkie fabrykaty, foremki, aromaty i inne. Tak więc zrobię o tym posta. Napiszę, gdzie najczęściej zamawiam i gdzie bardziej się opłaca.
Tak więc moja pierwsza wysyłka była robiona w Sklepiku dla was. Zrobiłam tam zakupy na początku, ponieważ nie znałam żadnego innego sklepu z podobnymi rzeczami. Teraz jednak rzadko tam zamawiam z tego powodu, że moim zdaniem jest tam za drogo. Może nie wszystkie rzeczy są zbyt drogie, ale w porównaniu do innych sklepów owszem. 
Logo 
Drugim sklepem był Passionroom, w którym kupowałam głównie fabrykaty (kółeczka montażowe, haczyki, wkrętki itp.) Ceny były tam moim zdaniem dobre, ale nie było tam różnych pierdołek typu aromaty, foremki i tak dalej, więc ten sklep polecam tylko do robienia zakupów jeśli chodzi o fabrykaty i szczególnie zawieszki, bo jest tam strasznie duży wybór.
 
I sklepem, na którym ostatnio zamawiam jest Kreatywny stragan, jest tam dosyć tanio, wszystko jest dostępne i jest bardzo duży wybór :3

5 komentarzy:

  1. A jak używa się aromatów do modeliny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu polewam modelinę aromatem i zaczynam ją gnieść, potem pachnie :3

      Usuń
    2. Ja maluje powierzchnie gotowego wyrobu pędzelkiem z aromatem bo raz wylalam za dużo aromatu i od tego czasu wpadlam na ten pomysl :)

      Usuń
    3. A czy wtedy powierzchnia przedmiotu ktory malujesz nie jest ciagle taka śliska od aromatu?

      Usuń
  2. Kreatywny stragan najlepszy i najtańszy :) thx :) super jesteś ! you = my idol

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger