sobota, 26 lipca 2014

Bransoletki z gumek

Witam. Ostatnio strasznie popularne zrobiły się bransoletki z gumek. Szczerze spodobały mi się na początku, ale myślałam, że są trudne do zrobienia i oczywiście odechciało mi się cokolwiek na ich temat więcej zobaczyć. Gdy byłam nad morzem tydzień temu, znalazłam takie oto coś:
Na początku próbowałam coś zrobić, ale mi nie wychodziło, więc po prostu odłożyłam to w kąt i stwierdziłam, że sprzedam to i mi nie potrzebne. Ale dzisiaj naszło mnie, żeby znowu spróbować, oglądnęłam parę tutoriali i strasznie mi się spodobało.
Moja pierwsza bransoletka nie wygląda może zachwycająco, ale kolejne nie wyszły aż tak źle.

Z tej jestem dumna i chciałam zrobić krótki tutorial, że byście się przekonali, tak jak ja, że to wcale nie jest aż takie trudne. Potrzeba tego dziwnego czegoś, ale ten, kto tego nie ma wystarczy, że znajdzie sobie jakieś dwa słupki, widziałam, że na widelcu też się da >.<








Wydaje mi się, że opisywanie tego, co jest na obrazku jest zbędne, bo jest to strasznie łatwe. Musimy ciągle powtarzać to co jest u góry. Mam nadzieję, że komuś się to przyda.

Tak, bardzo mi się nudzi i nie mam co robić. 
Fanpage bloga na facebook'u




22 komentarze:

  1. Więcej takich postów , proszę :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja równiesz robię ;3
    Chciałam Ci powiedzieć, żebyś uważała na tą maszyne bo moje koleżanki kupywały właśnie takie w zestawie z gumkami i wszystkim się połamały -.- Ja mam kupioną luzem i te się nie łamią. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam takich luzem xd
      Kupowałam nad morzem, więc pewnie jakościowo jest słaba, ale mam nadzieję, że się nie połamie :D

      Usuń
    2. Ją ruwnierz kupiłam nad morzem 2 lata temu i do tej pory ją mam

      Usuń
  3. Jaka piękna ta tęczowa bransoletka *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Też bym chciała mieć tęczę na ręce ! ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na trudne, ale w praktyce chyba łatwe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak i dlatego się tak dziwiłam, że to takie proste :3

      Usuń
  6. Też próbowałam jakoś zrobić taką bransoletkę, ale mi nie wychodziło :)
    Rzeczywiście twój blog jest świetny, i nie jest to puste stwierdzenie, po którym podam lìnk do bloga i zachęce do obserwacji, ale opinia twojej przyszłej czytelniczki.
    Obserwuję za ciekawe posty, za kreatywność i po prostu za wszystko!
    Świetne zdjęcia, design, posty, widać, że wkładasz w nie dużo serca.
    Miłego dnia!
    nikusiaalove.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć i strasznie się cieszę, że podoba się Wam to, co robię i to doceniacie :3

      Usuń
  7. Ile potrzeba takich gmeczek do jednej branzoletki

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy podałabyś stronę sklepiku na którym kupujesz te różne śliczne zawieszki wkrętki itp. ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za ile kupilas ten zestaw? Bo jade wlasnie nad morze i zastanawiam sie czy kupic tu czy nad morzem xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej , super są te bransoletki :) Ciekawy blog :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupujesz te olejki , foremki, czajniczki i inne akcesoria ?Podasz linki ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz link tego sklepiku gdzie kupujesz różne rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ale trudne i nwm gdzie się kupuje to :)
    Zapraszam na mojego bloga http://tynka-and-tynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę spróbować ;)
    Obserwujemy? ;)
    http://summer-love-upss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zrobić przed ostatni krok ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Radzę z własnego doświadczenia uważać na krosno. Mi połamały się już trzy, a bransoletki robie dopiero od 3,5 miesiąca

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger