wtorek, 25 marca 2014

Tutorial na miskę z płatkami

Witam, dzisiaj znowu tutorial :)
Tym razem na płatki z modeliny, na płatki z mlekiem. Chciałam użyć czegoś innego, niż Liquid, bo rozumiem, że nie każdy go ma, a tak na prawdę nie ma żadnego tutorialu na zastąpienie "mleka" czymś innym niż liquid. Tak więc oto tutorial na miskę płatek z mlekiem :3
Co będzie nam potrzebne?
- klej "magik"
- przezroczysty klej
- modelina o dowolnym kolorze
- malutkie kolorowe kuleczki (jeśli chcecie, aby wasze płatki były kolorowe)
- łyżeczka
- biała pastela (ja przez przypadek użyłam do tego mąki, ale efekt jest dobry xD)
- mała kuleczka
- nożyk
1)Wkładamy w modelinę kulkę (polecam lekko posmarować ją kremem)
2) Delikatnie wyciągamy ją z mdoeliny
3) Teraz musimy nadać misce odpowiedni kształt, aby była w miarę równa. Jeśli nie wychodzi, możecie po prostu obciąć to nożyczkami, tak jak ja ;)
4) Teraz wystarczy tylko lekko wygładzić brzegi miski. Można dodać na spód kawałek modeliny, jako podstawkę.
5) Pieczemy miskę, po wypieczeniu zabieramy się za zawartość miski.
6) Jak zrobić mleko? Robimy standardową szaloną mieszankę kleju + białej pasteli + przezroczystego kleju
7) Gdy wszystko wymieszamy, dodajemy upieczone już wcześniej płatki

 
8) I wkładamy to do miski :)
Ta miska nie bardzo mi wyszła, ale to szczegół, mam zamiar jeszcze nad tym popracować.
A przy okazji pochwalę się, co nowego ulepiłam- to tylko część, ponieważ reszta jest jeszcze nie dokończona. 
Miałam pełno według mnie nie udanych rzeczy, które zrobiłam, więc postanowiłam, że przykleję je do spinaczy :3
I ostatnia rzecz, którą dzisiaj przedstawię to pierścionek- nutella :)


I to wszystko na dzisiaj, może jeszcze w tym tygodniu pojawi się vlog, będzie to tutorial, jeszcze nie powiem jaki :3





6 komentarzy:

  1. super pomysł na zrobienie mleka!

    OdpowiedzUsuń
  2. zaglądam tu od nie dawna i jestem coraz bardziej zauroczona w twoich robótkach

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKO jest piękne ! Z jakiej modeliny zrobiłaś pączusia, który jest na spinaczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fimo, bo zamówiłam kiedyś tam kawałek i mi został :3

      Usuń
  4. ale to ładne już nie mogę się doczekać kolejnego posta *-* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło ♥
      W piątek pojawi się vlog, jest już skończony i czeka grzecznie na yt :3
      Jednak nie będzie miał on nic wspólnego z modeliną, ale mam nadzieję, że Was zaciekawi. ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger