piątek, 21 marca 2014

Tutorial na decoupage

Witam :3
Dzisiaj krótki tutorial na pudełko decoupage, pewnie każdy wie jak to się robi, ale i tak wstawię tutorial >.<
Co nam będzie potrzebne?
- pudełko drewniane, lub szklana butelka (koniecznie bez etykiety)
- klej biały (ja używam magika i nigdy nie próbowałam innego)
- woda
- farba (może być plakatowa)
- pędzelek
- serwetka z wybranym wzorem

1) malujemy całe pudełko na wybrany kolor :3
2) Odklejamy 2 warstwy serwetki
3) Robimy szaloną mieszankę kleju + wody i delikatnie naklejamy na pudełko
 4) Czekamy jakieś 2h, aż całkowicie wyschnie

 5) zależnie od pudełka, jakie wzięliśmy rozkrajamy części serwetki, gdzie nachodzi na zamknięcie 
I voila :3


A tak poza tym, jak Wam minął dzisiejszy pierwszy dzień wiosny? Nie ukrywam, do szkoły nie zajrzałam >.< 

5 komentarzy:

  1. Teraz tylko znaleźć jakiś kawałek szkła / drewna i biorę się do roboty :)) Piękna ta serwetka w sówki :3 zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Decoupage wygląda lepiej jak wycinasz pojedyncze wzorki, bejb, ale jesteś leniem. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sobie wycinaj pojedyncze wzorki, mi się taka podobała ._.

      Usuń
  3. Pięknie, pięknie. Do szkoły się nie chodzi! Bardzo ładny tutorial. :* Muszę znaleźć fajne pudełeczko. :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger