wtorek, 4 lutego 2014

Nowa biżuteria :3

Witam ♥ 
W końcu post z modeliną. Przedwczoraj cały prawie dzień lepiłam, ale i tak mało tego wyszło, jak zawsze >.<
 Mam jeszcze krótkie i łatwe DIY, konkretniej balsam do ust, zrobiłam sama, przetestowałam i jest fajny :3 Receptura jest prosta bo wystarczy cukier trzcinowy + miód + olej ale co do tego oleju, to uważajcie, bo ja np. dałam trochę za dużo, wydaje mi się, że jest tylko do tego, żeby usta się lekko błyszczały, ale na prawdę dosłownie kropelka wystarczy. Po około 10-15 minutach po wymieszaniu dokładnie wszystkiego powinno to wyglądać tak
Jak widać oleju jest w nadmiarze >.<
Haha, nudziło mi się, więc ozdobiłam pudełko xD
Ale przejdźmy do kolczyków :3


To moje pierwsze rogaliki, znalazłam świetny tutorial na nie, znajdziecie go tutaj >klik<
W końcu zrozumiałam jak się je robi, bo zawijać tak ładnie ich nie umiałam :C
 Zrobiłam zawieszkę do telefonu z kubkiem ze Starbucks'a, ale niestety moja drukarka popsuła caly efekt, ale nic na to nie poradzę :C


Zrobiłam 4 pierścionki, co prawda wizja ich była inna, ale wyszło jak wyszło ;n;


I na końcu naszyjnik

To tyle, nie wiem, kiedy będzie następny post, gdyż w czwartek o 5:40 mam pociąg do Warszawy i nie będzie mnie do wtorku. Znowu dziękuję za tyle odwiedzin, jesteście kochani, cieszę się, że tyle ludzi czyta co piszę i zostawia komentarze. Dziękuję ♥


11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥
      Jeju, uwielbiam jak mi komentujecie i jaram się każdym jednym komentarzem haha xd

      Usuń
  2. Rogaliki i kawa są kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana do Libster Blog Award więcej info na http://bizkitkowabizutka.blogspot.com/2014/02/jej-zostaam-nominowana-do-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny blog i wspaniałe prace, dlatego serdecznie zapraszam cię na nowo powstałej grupy:

    https://www.facebook.com/groups/260549510787216/

    OdpowiedzUsuń
  5. zadzroszczę Ci talentu błyszczyk napewno w wolnej chwili zrobię super blog widać że kochasz to co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO widzę mój tutorial :3 Ładnie lepisz <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger