niedziela, 19 stycznia 2014

Przesyłka!

Witam ♥
Już nawet nie zaczynam z tym, że dawno nie pisałam >.<
Nic nie ulepiłam i takie tam, ale zamówiłam przesyłkę z passionroom'u, tak więc jest motywacja, żeby zrobić coś nowego :3. Dzisiaj oczywiście się pochwalę co zamówiłam.








 Zamówiłam bezy kolczyków i "pasujące" do nich kabaszony, niestety nie pasują, gdyż od kolczyka odstaje ok 0,5mm drucika...
 Było napisane "rzemyk" a tu mi jakąś wyglądający jak gumka sznurek przesłali ;_;


Były 2 losowo wybrane, oczywiście musiałam trafić na najgorsze xD
A tu naszyjnik od babci ♥ 
To tyle mojej szalonej przesyłki, już mam pełno pomysłów na kolczyki, bransoletki i wszystko, tak, że spodziewajcie się nowej notki niedługo :3
Jutro jadę do Poznania, więc mam nadzieję, że trafie na coś fajnego. 
Ask.fm/Agataa24 

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę :3 przesyłka bardzo fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy :-) A te ''rzemyki'' to sznurki do sutaszu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję, nie wiedziałam nawet :C
      Było napisane "rzemyki", ale coś z tego wymyślę :D

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger