wtorek, 21 stycznia 2014

Poznań :3

Witam ♥
Byłam wczoraj w Poznaniu, ale nic szczególnego tam nie było, byłam w Malcie, 2,5h łażenia po wszystkich sklepach z tatą, a w końcu kupiłam tylko sukienkę na bal, który jest w czerwcu. Teraz zostały tylko szpilki do kupienia :3
Miałam problem, którą wybrać, bo obie były ładne, ale stwierdziłam, że na połowinkach miałam czarną, więc czemu nie kupić tym razem jakiejś jaśniejszej.
Tylko źle zdjęcie zrobiłam i wyglądam w tej drugiej grubo ;n;, znaczy i tak jestem gruba, ale w tej czarnej szczuplej, może dlatego, że "czarny wyszczupla" xD
Nieważne, już ją kupiłam i teraz jak mówiłam, brakuje tylko szpilek :3
A oprócz sukienki, kupiłam też taki słodki portfel :3
Jest uroczy :3 A na pozostałych BUBBLE TEA ♥, jeju to świetne, na spodzie są takie kuleczki z sokiem :3 Ja wzięłam zieloną herbatę + jagoda + truskawkowe kuleczki i było pyszne.
Poza tym mam w końcu jakąś biżuterię do zaprezentowania :D
Tak, znowu zrobiłam je, na początku mojej "modelinowej przygody" xD zrobiłam takie i teraz wszystkie albo posprzedawałam, albo pooddawałam, więc zrobiłam nowe, jeszcze zauważyłam, że są nowe kolory żelków >.<

I buteleczki z serduszkami :3
Właśnie biorę się za kolczyki z piątkowej przesyłki! Tak, że jutro, albo pojutrze nowy post.
Komentujcie ♥

2 komentarze:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger