czwartek, 23 stycznia 2014

Decoupaqe

W sumie dzisiaj może nie o samym decoupaqu, ale o zakupach :3
Jako, że nie mam jakiś pomysłów na kolczyki, modeline i inne, więc zajęłam się decoupaqem, kiedyś już się w to bawiłam, ale jakoś mi się znudziło, a ostatnio kupiłam w Empiku pudełko, bo było mi potrzebne, jako szkatułka i tak sobie stała smutna, nie pomalowana, to wczoraj się za nią wzięłam :3
Tylko jeszcze mi farba nie wyschła, ale może dlatego, że przez przypadek pomalowałam olejną ;_;
Ale co z tego, mam nadzieję, że kiedyś wyschnie >.<
Byłam sobie w Empiku.



a oprócz tego kupiłam taki fajny peeling, który ślicznie pachnie :3
I mam jeszcze kolczyki, o których ostatnio wspomniałam ;)

Taki krótki post ;-;
12000 wyświetleń, dziękuję ♥

5 komentarzy:

  1. Fajne zakupy ;) kolczyki śliczne *_*
    Mam ten peeling, ale o gruszkowym zapachu i też ładnie pachnie :)

    P.S. zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak to będzie z tą farbą ;) Też czasem bawię się w decoupage :)
    Zapraszam do siebie:
    http://ktogus.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno farba wyschnie heh ;D
    Śliczne kolczyki.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://victoire-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. z chcęcią zoabaczę jak wyjdzie pudełko :) peelinigi są super ! :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger