niedziela, 10 listopada 2013

Witam, po przerwie :3

Witam! Tak, tak znowu nie pisałam, ale nic nie ulepiłam, jakoś nie mam weny ;-;
Jedyne co ulepiłam to pierścionek Sushi
Tak wiem, tak bardzo się nad nim napracowałam xD
I to chyba tyle z moich modelinowych prac ;_;
Oprócz tego, to nie wiem o czym napisać ;-;, naszedł mnie klimat świąt, przez masę cukierasów, kalendarzy adwentowych i innych w Lidlu i Biedronce :c, a jeszcze w galerii stoi już choinka.
Jak na razie nie wiem co lepić, czytam książkę, co mnie dziwi, a jednak xD 
Maniaczę w GTA i ogarniam burdel na biurku


Witaj dieto, witaj sałatko ♥
Postaram się w najbliższym tygodniu coś ulepić, w weekend może kuzynka przyjeżdża to polepimy coś ^^ Widzę, że naprawdę wchodzicie i czytacie mojego bloga z czego nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, DZIĘKUJĘ ZA TE 9000 WEJŚĆ. ;*

Jejku, dlaczego śpiewam to od 3 godzin? ;-;

5 komentarzy:

  1. Skoro już czujesz święta, może niedługo zrobisz posta o tym co chcesz/chcecie na święta? :) Twoje prace są świetne. Nadużywasz słowa "krzywe", chociaż nie wszystko to o czym mówisz, że jest krzywe, takie jest. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mogłabym zrobić taki post, lecz nie jestem pewna czy ludzi to interesuje, zawsze tak mam jak piszę o czymś bardziej prywatnym, nie o modelinie, ale specjalnie dla Ciebie mogę zrobić :D. Może trochę nadużywam, ale lepsza samokrytyka niż pycha :3 A w ogóle nie uważam, że moje prace są dobre, jak na razie są na słabym poziomie, ale się staram :D. Bardzo dziękuję za komentarz ♥

      Usuń
    2. Ja bym chętnie przeczytała post o świętach, bo tak jak Ty czuję, że coś mnie już bierze na święta. :D Uwierz w siebie, koniecznie. <3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładna grafikę <3
    Tylko czcionka jest momentami nieczytelna, szkoda, że nie ma polskich znaków :)

    tanietaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger