niedziela, 17 listopada 2013

W końcu coś z modeliny ♥

Witam :3 Trochę mnie nie było, ale wczoraj wzięłam się za lepienie! W końcu :D
Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwacje, odwiedziny ♥ Niedługo 10.000 odwiedzin, jeju, nie wiem jak Wam podziękować :3 Muszę coś wymyślić c:
To przejdźmy do modeliny.
Pizze! Z 2 zrobiłam kolczyki a z pozostałymi oczywiście nie wiem co zrobić, standard.

Ciasteczko i mleko, miał to być jeden naszyjnik, lecz mleko mi nie wyszło, nie wiem, nie zachwyca mnie jego efekt >.<. Tak więc zostaje wrzucone do pudełka "Rzeczy z modeliny, z którymi nie mam pojęcia co zrobić" :3 A ciasteczko daje radę, więc albo zostanie broszką, albo naszyjnikiem.

 Hahaha, panda do telefonu, która nie wyszła, może brakuje jej... nosa? ;_; Zapomniałam o tym, jest krewną Voldemorta ;___;

Teraz broszki :D. To miał być pierniczek z polewą, jak wyszedł sami widzicie.
Broszka ciacho.
I kolczyki wkrętki tęczowe lody :3 Miały być wiszące, ale ja mądra zapomniałam włożyć fabrykatów ;_;
Powiem Wam jeszcze jedną fascynującą historie i prawdę życiową xd
Jestę głupia, wczoraj zrobiłam posypkę z modeliny i włożyłam ją sobie do woreczka strunowego, żeby się nie zapodziały. I co zrobiła mądra Agata? Oczywiście włożyła posypkę z WORECZKIEM do PIEKARNIKA ;n;. Roztopił się xD
To tyle na dzisiaj, jutro dodam moje artystyczne zdjęcia, które robiłam wczoraj, nie mają nic wspólnego z modeliną, ale co tam. Ogólnie ten tydzień może będzie pełen postów, bo mam spore zaległości jeśli chodzi o bloga, a widzę, że jest tu Was coraz więcej, DZIĘKUJĘ ♥
ask.fm/Agataa24



10 komentarzy:

  1. Wczoraj złożyłam zamówienie w sklepiku.... no i dopiero teraz Ty mi przypomniałaś o tych wpinkach do telefonu (czy jak tam). Mogę jeszcze coś z tym zrobić? W sensie z tym zamówieniem, czy mogę jakoś to domówić czy coś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja zawsze zamawiam za pobraniem, wtedy juz się nie da domówić, ale jeśli już zapłaciłaś, to myślę, że jak najbardziej :)

      Usuń
  2. A co do prac: zgłodniałam... Są super słodkie. Najbardziej podoba mi się broszka ciacho. Mam ochotę ją schrupać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :-)
    Ciacho-broszka super :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :-)
    Ciacho-broszka super :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz śliczne rzeczy z modeliny, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger