poniedziałek, 2 września 2013

Trochę DIY :3

Sjema! Trochę zaniedbałam bloga, nie powiem xd
Ale no tak jakoś, nic mi się nie chcę, jeszcze teraz szkoła, jejku ;_;
A jeszcze jutro pierwszy polski :c
Ale dobra, postaram się pisać często, tym bardziej, że mam tylu obserwatorów 9tak, dla mnie 11, to bardzo dużo :D) hihi i 7157 wyświetleń bloga ♥ Dziękuję Wam bardzo ;*
Jako, że nic nie ulepiłam, dzisiaj trochę wcześniej obiecanego DIY >.<
Znalazłam fajny filmik na yt, co można zrobić z kapselków :3













Wszystko głównie ze zszywki, pingerest i stylowi, ale co tam. Taki trochę nudny post, ale co mam zrobić :c Sorki. Może kogoś coś zainspiruje :)
A tu mam takie fajne coś :3
Hihi, słodko.
Dobra, to chyba tyle, jutro może wymyślę coś ciekawego :)


2 komentarze:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger