sobota, 28 września 2013

Nowa biżuteria!

Siemca! Tak, tak, długo nie pisałam, ale po 1 nie miałam pomysłów, po 2 nie chciało mi się a po 3 SZKOŁA. Tak, więc dzisiaj cały dzień sobie lepiłam. Niestety zostało mi jeszcze parę nie pomalowanych lakierem, bo malowałam na nich buźki i nie wyschły jeszcze xD. Dlatego pokażę Wam tylko te co są gotowe + Skittlesy, co prawda jeszcze nie gotowe, ale tak jakoś dodam. 
Zamówiłam przesyłkę ze sklepiku i w poniedziałek powinna być *O*. Jutro dodam te co jeszcze nie wyschły :3. Więc zaczynam ;)
 Bransoletka z lodami ^.^

 Skalmary kolczyki i broszka :3
 Takie brzydkie :c
 Krzywa broszka jabłko xD
Skittlesy, z których zrobię bransoletkę *O*
To tyle na dzisiaj :3, jutro dodam te, co schną 
DZIĘKUJĘ ZA TYLE ODWIEDZIN BLOGA ♥

3 komentarze:

  1. Jaka ładna jest ta biżuteria i na początku myślałam, że to jakieś zabawki. U mnie natomiast w ostatnim czasie non stop używane są kółka https://pl.silvexcraft.eu/2403-kolka-ciete-laczace dzięki którym mogę łączyć wiele rzeczy, co mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger