niedziela, 29 września 2013

Nowa biżuteria cz. 2!

Już wszystko wyschło, więc mogę pokazać :3
 Skittlesy, już gotowe
 To miał być naszyjnik, ale uznałam, że jako broszka sprawdzi się lepiej.
 LIZACZGI xd
 A tu tak jakoś, wszystkie moje bransoletki :3
Wypatrzyłam go na targu staroci za 5 zł, słodki kotek hyh.
Aaa tu zawieszka, która ma być naszyjnikiem, ale jeszcze nie wiem :c

A teraz, parę zdjęć z Warszawy <3
Byłam se u prezydenta ;o ale nie chciał ze mną zdjęcia ;-; Mam tylko grupowe, ale ledwo mnie widać :c
 I tak mnie nikt tu nie znajdzie :D xd
A tak oprócz tego, to jak sobie szłam widziałam strasznie fajny samochód *-*
Chcę gooo :c
A to balony, lol fajnie wyglądało, jak wszystkie- a było ich więcej- wypuściliśmy, ale oczywiście mój ukochany aparat <3 nie chciał się włączyć ;n;
OMNONONIOM <3

3 komentarze:

  1. hyhyhy szpan zdjęciem z Marysią :D hyhyhy B) mnaim Milka *o* daaaaaj *o* no my z zuzą wciągaliśmy hel :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byś chciał takie zdjęcie. Lol, ja nie wciągałam xd

      Usuń
  2. Wszystko bardzo fajne ^^
    A Milkę to bym zjadła *u*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger