poniedziałek, 22 lipca 2013

Gdzie trzymam wszystko do modeliny


Hej hej
Wreszcie doszła moja przesyłka ze sklepiku <3
Pochwalę się :3
Na początek przydasie c:
- kostki lodu
- cztery łyżeczki
- bulion
- koszyczek
- polewa pachnąca, waniliowa ^^
- 4 buteleczki coli
- 5 tasaków (wykupuję póki jeszcze chcą, bo czekałam na nie długo xd)
- 4 deseczki
- 2 kabaszony >.<
Fimo
I fabrykaty ^^
I tak sobie pomyślałam, że nadszedł czas, by pokazać Wam "Gdzie trzymam moje modelinowe cosie"
Długo na to czekałam xD
Więęc :D Mam swoją modelinową szufladkę 
I mam se tu różne pudełka itd.
1)
takie tam pudełko z fabrykatami i przydasiami xd
Są tam:
- słomki
- patyczki
- tasaki
- pucharek i deski
- znaczek milki
- bazy do broszek
- wkrętki
- łyżeczki 
- kółeczka montażowe
- buteleczki
- bazy do pierścionków
- haczyki
- wkrętki kolczyki

2)
nie muszę opisywać, co tu jest, bo wszystko ładnie widać :3
3)





posypki, buliony, skruszone pastele c:




To chyba tyle :d
Jutro na 60% będzie modelinowa notka :3
Aaaaaaa, chciałam podziękować za tyle odwiedzin <3
 W ciągu tego miesiąca już 1054 <3 dziękuję ^^
Papa 





7 komentarzy:

  1. Noszeeee awww *____* daj się nimi kiedyś pobawić :d A i dzięki za nutkę bista ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. T___________T no to czemu ich używasz..? Daj je w dobre rączki, chętnie się nimi zaopiekuję :d

    OdpowiedzUsuń
  3. KURWA MAĆ! ZAZDROSZCZĘ ....

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger