sobota, 1 czerwca 2013

Tutorial na gofra

Hej hej. Dzisiaj krótki tutorial na gofra.
Kiedyś chciałam go zrobić i trochę musiałam poszukać zanim znalazłam jakiś tutorial :c

Zrobiłam go kiedyś, więc jakość jest taka sobie xd

Co będzie nam potrzebne :
- modelina w kolorze brązowym (chyba, że chcecie kolorowego gofra)
- nożyk
- fabrykaty
- zapałka
1) Bierzemy modelinę, formujemy ją w kulkę 

2) Rozpłaszczamy ją
3) Formujemy w kształt kwadratu/prostokąta
4) Zapałką robimy małe ślady, końcówką zapałki
I to tyle. Łatwy i szybki tutorial.
Jeśli chcecie to można go jeszcze udekorować c:

Potem tylko fabrykaty i gotowe c:
To tyle odnośnie modeliny
Wyzwanie:
Dzień 4: W mojej torbie
Nic nadzwyczajnego w torbie nie noszę c:
Portfel, krem, wazelinę, błyszczyk, szczotkę, klucze, gumy, chusteczki do okularów, komórkę, zeszyt i długopis c:
Papa :)

1 komentarz:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger