niedziela, 2 czerwca 2013

Organizer z segregatora

Bonjour
Dzisiaj pokażę jak bardzo mi się w życiu nudzi xD
Więc, wczoraj odkryłam Filofax. Czyli organizer, w którym prowadzi się pamiętnik itd :d
I oczywiście się go ozdabia :3
Moim zdaniem to coś jak smash book, ale w kalendarzu xd
No i oczywiście też taki chcę c:
Ale nie mogłam znaleźć takiego kalendarza :C
Więc pomyślałam sobie, że zrobię z segregatora. Ale kiepsko mi to wyszło xd

Bardzo kiepsko. :C
WSTYYD xD
A tak jeszcze to byłam sobie dzisiaj w Empiku, patrzę a tam :
Pomyślałam "O jejejejujeju chcę" I kupiłam, za 5.99 Wydawało mi się trochę tanio jak na empik. I w domu sobie patrzę, a to zwykła, bezbarwna taśma ;-; Moje życie legło w gruzach :C
A byłam sobie dzisiaj na targu staroci xd
I wypatrzyłam 3 ramki, trochę zniszczone 
Kupiłam za 5 zł i postanowiłam je ozdobić, pomalować itd :D
Efekt zobaczycie może za tydzień, bo wątpię, że będę miała teraz czas, chociaż w szkole i tak już praktycznie nic nie robimy c:. Zobaczę 
Moja kolejna obsesja, kuleczki itd do kąpieli :D
Wyzwanie
Dzień 5: Uśmiech
Od razu na myśl przyszło mi to zdjęcie:
Mam nadzieję, że Oliwka mnie nie zabiję c:
PAMIĘTAJ KOCHAM CIĘ xD

Papapa :3





2 komentarze:

  1. Sama też robię tego typu kalendarz, ze zwykłego gładkiego zeszytu, a efekt jest powalający.
    Twój jest śliczny.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże! Jakie słodkie *-*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger