czwartek, 27 czerwca 2013

Etykiety Harry Potter +nowa zawieszka :)

Witam państwa :3
Dzisiaj zrobiłam sobie breloczek (zawieszkę) do komórki.
Tak wiem, "ZGAPIŁA, PEŁNO TEGO WSZYSCY ROBIĄ".
Ale co z tego, dodałam od siebie tasak :d
Więc, napisu może nie widać, ale jest "Unicorn blood"


 Przepraszam, za jakość ale mój aparat jest nie fajny :c
Tutaj jeszcze jedna zawieszka, nie wiem czy już ją Wam pokazywałam. Niestety arbuz mi się złamał na pół :(
Mam dla Was niespodziankę :3Specjalnie dla Was zrobiłam, etykiety książek z serii "Harry Potter" :3
Są tu wszystkie części, mam nadzieję, że ktoś chamsko nie skopiuje tego i wstawi na swojego bloga xd. Namęczyłam się, zmniejszając te książeczki 20 razy xD.
 Nie wiem, czy będę wstawiać jakieś nowe modelinowe cosie, bo jadę w poniedziałek na obóz i generalnie ciągle się pakuję :c Już mi się ledwo torba zapina, a tam jeszcze śpiwór, ręczniki, buty itd. Nie mam pojęcia jak się zmieszczę.
Aaaa dostałam sobie bluzkę :3
Kocham tę grę <3 xD
I tu zdjęcie mojego psa, leżącego w moim całym bałaganie >.<. Słodka :3

<3


2 komentarze:

  1. jak robisz te etykiety prosze odpisz. ? ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się nad nimi namęczyła, biorę obrazek książki w zwykłych rozmiarach i je w paincie zmniejszam :D

      Usuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger