wtorek, 28 maja 2013

Powracam c:

Hej hej, po długiej nieobecności wracam na bloga. :3
Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze nas odwiedza. xd
Więc, dzisiaj miałam projekty, do których musiałam się przygotować. Nie miałam ostatnio żadnych pomysłów ani nic takiego nie zrobiłam. :C
Zdałam sobie sprawę, że moje miasto nie jest takie złe, pod względem zaopatrzenia w przydasie do modeliny. :3
Byłam sobie w Empiku, a tam bazy do broszek. c:
Szkoda, że w naszym Empiku nie ma jak np. w Bydgoszczy, fimo, fabrykatów i tych spraw. :C
Ale zauważam, że pojawia się coraz więcej tego typu rzeczy. :D

A znalazłam fabrykaty w Pile/ c: Nigdy bym nie pomyślała, że u nas taki sklep może być. A tu jest. :3
Klik 
Byłam sobie w papierniczym a tam?
Moja modelina. <3
Astra 12 kolorów. *.*
Przez ten czas, co nie pisałam, zrobiłam parę rzeczy ale nie są jakieś szczególnie ładne, wstawię tylko zdjęcie kolczyków Frugo. c:
Takie tam sobie. xd
Moje ostatnie zakupy xD
Hym, znalazłam sobie "15 dni - wyzwanie fotograficzne". Jako, że mi się w życiu nudzi, postanowiłam je zrobić. xD
Oliwia sobie pojechała, nie wiem kiedy będzie pisać, więc ja się w to pobawię. xD
DZIEŃ 1: Własny portret 
No chyba się domyślicie, że wstawię zdjęcie, bo talentu do rysowania nie mam. xD
Jakaś piękna tam nie jestem, więc hejty polecą xD
To chyba wszystko na dziś. c:
Jutro mam zamiar coś ulepić. Myślałam o lizakowym naszyjniku. xD
Papa :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger