czwartek, 30 maja 2013

Nowe kolczyki c:

No hej c:
Wreszcie coś ulepiłam :D
Więc przejdę do rzeczy xd
 To płaskie to nie wiem czy zrobić z niej broszkę, czy naszyjnik :C
 Czekoladka c:, nie widać, ale jest napis "milka" :D Odcisnęłam sobie z czekolady *.*
Jestem z nich najbardziej dumna xd
 Tasaki, tasaki, tasaki <3
 Zamówiłam małe łyżeczki, ale przyszły takie wielkie :C Nie wiedziałam co z nimi zrobić, więc zrobiłam coś takiego xD
 Taka tam agrafka c:
 No i bransoletka z babeczkami *.*
 Wkrętki arbuzy :3

I nie udane kanapki xD
Jak już zauważyliście, przyszła moja przesyłka
Oto co się w niej znajdowało c:
Lol, "artystyczne" zdjęcie deszczu xd
Tak, nudzi mi się c:
Dzień 2: ulubiony kolor
No to chyba tyle, jak Wam się podoba nowe tło ? c:
Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger