sobota, 11 maja 2013

Miku miku miku :3

Hej hej, tu Agata, wreszcie, po tak długiej przerwie xD
Jak tam majówka? :3
u nas dobrze :d, mały kolarz.
Krzywe my. <3 xd
Bliźniaczki syjamskie xD, Zjarana Oliw i Pepe, słid focia, wtf? >.<, Agata mówiąca "nie rób mi kurde zdjęć", mój telefon xd, artystyczne zdjęcie Tymbarka, "koszyczek" xD, NOT BAD, ładne niebo, znów Agata, AFRO KURA <3, Słid focia z brudnym obiektywem w sukienkach.
Byłyśmy sobie w Jastrowiu, lekka wiocha, ale była Biedronka. xD
Gdy zżerała mnie nuda stworzyłam babeczkę i nazwałam ją MIKU. xD

Oliw mówi, że to je manga, więc napisałam od prawej do lewej. xD
To chyba wszystko na dziś, bo nie wiem o czym pisać. :c
Nie robiłam nic z modeliny prócz zawieszek, ale mój aparat jest wyładowany, więc wam ich nie pokażę :c
Czu uważacie, że nasz blog jest pokemoniasty? ._.
Czy nie czas zmienić tło itd xd?
Papapa!

2 komentarze:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger