środa, 17 kwietnia 2013

Jak to się zaczęło ;o

Hej hej hej :3
W komentarzach ktoś poprosił mnie, żebym napisała jak to się wszystko zaczęło.
Tylko nie wiem czy chodzi ogólnie o lepienie z modeliny czy biżuterię :d
Ale w sumie to się wiążę xd
Więc wszystko zaczęło się od wycieczki do Torunia i od takiej oto figurki.
Miałam chyba 10-11 lat. Byłam na wycieczce w Toruniu, poszliśmy do fabryki pierników :d
Ale mój wzrok przykuł pan sprzedający figurki :d
I kupiłam tego słodkiego misia :3
Potem poszliśmy na rejs statkiem, nie pamiętam gdzie, po czym >.<
Ale to nieistotne. I tak bawię się tym swoim misiem, gdy nagle pan przewodnik mówi, że po co go kupiłam, jak mogłabym sama takiego zrobić. Wtedy nawet nie wiedziałam, że istnieje takie coś jak modelina xd. I oczywiście Agata poszła do papierniczego, kupiła modelinę i zaczęła lepić :3
Na początku chyba lepiłam jedzenie dla lalek xDD Wychodziło mi strasznie, ale co tam.Kiedyś jak znajdę to może wstawię tę krzywe cosie. xD

A jak zaczęło się lepienie biżuterii?
Więc byłam w Nowych Budach :D (godzinę jazdy z Warszawy xd)
I były dożynki :d Wszyscy lubimy dożynki xd
I tak sobie idę, idę i nagle spostrzegam stragan z biżuterią :3
Jak zobaczyłam peeeełno kolczyków, wisiorków, pierścionków to od razu uśmiech na twarzy xD
A wszytskie były robione ręcznie, ze wszystkiego praktycznie, kapsli, jakiś części od komputera itd. I wtedy uznałam, że też bym chciała coś takiego robić. Zamówiłam fabrykaty, ale nie wiedziałam co dokładnie zrobić. Zrobiłam kolczyki gumisie :3 Z żelkóów 
 Ale po żelkach nie miałam już pomysłów. I wtedy przypomniał mi się Toruń :D Wpisałam sobie "biżuteria z modeliny", bo przyznam się na początku nie miałam inspiracji. I tak sobie zgapiałam jakiś czas, a potem już sama coś wymyślałam :D
I to już chyba koniec, tak to się zaczęło :)

Na koniec chce powiedzieć, że nie będę tak często pisać, gdyż mam karę na kompa c: Znowu
co zrobiła niegrzeczna Agata? xd
2,2,3,3+ z biologi i 1 z polaka. To wystarczyło, abym mogła używać komputera tylko w weekendy. Ale niedługo 23,24,25 wolny, bo egzaminy <3 a potem 1-5 nad jeziorem z Oliw :3
No to papaa :3
Agataa.

3 komentarze:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger