poniedziałek, 25 marca 2013

Szufladka :3

Bonjour :3
Nie wiem już o czym tu pisać xd
Ale ostatnio ozdobiłam szufladkę :3
Co prawda nie podoba mi się, jak prawie zawsze >.<
No, ale, że nie mam co wstawiać to oto moja brzydka szufladka xd
I jak ? Strasznie/bardzo strasznie/tragicznie? xd
W środku takie oto kaczuszki :3
Słodkie, małe, krzywe kaczuszki ^^
Chciałam zrobić z nich bransoletkę, ale zdałam sobie sprawę, że nie zamówiłam bransoletki ._.
Mądra Agata :d
hah a tam z tylu taka mała, krzywiutka kaczusia xd
Namalowałam jeszcze bambusa na plastykę xd
Dawno nic nie rysowałam i ten rysunek wyszedł tak sobie ._.
Ale dostałam za niego 5+ xd Bo nie na A3 ._.
To Kajetan, chyba go już kiedyś przedstawiałam xd
Aaaa i jeszcze jedno :d
Idę sobie do papierniczego, wchodzę sobie i moją uwagę przykuwają tandetne długopisy ze zwierzątkami (kiczowate,tandetne = mega słodkie xd) i tak sobie patrzę a tam kaczuszki *.*
I były tam jakieś krzywe.. a tam TAKA JEDNA *O*
Najpierw myślałam, że jest tylko podobna to tej z rilakkumy.
Ale potem przychodzę sobie do domu.. patrzę tak na nią. I zdałam sobie sprawę, że to jest ta KACZUSZKA *O*. Me szczęście było nie pojęte xDD
Więc szybko ją odcięłam, zaszyłam i mam sobie słodką, małą kaczusię ^.^
To chyba koniec mojego zanudzania.
Jeszcze macie zdj mojego nudnego psa ;3
(Dla Oliw. Nie poprawiaj moich odstępów, bo je lubię ._.)
Agataa.

1 komentarz:

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger