sobota, 30 marca 2013

Pisanki i inne świateczne cosie :3

Bonjour :3
Dzisiaj szybko tylko wstawię zdj mych oryginalnych pisanek xDD
Albo może czymś Was jeszcze zanudzę ;o
Pomyślę o tym :3
Więc na początek me pisanki :D
Zrobiłam kaczuszkę *O* i posypałam jajko brokatem :D
Szalona ja xd
A z reszty nie jestem dumna
A oto specjalna pisanka od Oliwii xd
Jajko na moją podobiznę >.<
Tak, nudzi nam się w życiu :3
A tu szalony baranek ^.^
Komu w końcu działają simsy? :D
AGATA INFORMATYK xD
Huehuehue :3
Muszę robić projekt ;_; , 3 miesiące nic z tym nie robiłam, to może czas zacząć, w sumie to wczoraj z Oliw zrobiłyśmy makietę, z masy solnej więc została tylko prezentacja i pomalowanie ;d
Szczerze, to nie podoba mi się, ale co tam xd
Dobra nie będę dłużej zanudzać, może jutro napiszę, ale nie wiem, święta itd ;d
A właśnie FROHE OSTERN :3 (Wesołych Świąt) ^.^
Papapapa :3
Agataa.

4 komentarze:

  1. Eeeeej, bardzo fajny blog :) A znacie te Panie?

    http://www.jpnpride.pun.pl/viewtopic.php?id=931

    podpisano Jan Wkchęcisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz jak zaczęłaś tą swoją pasję z modeliną *-*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger