piątek, 22 lutego 2013

Chora ._.

No hej. Kto jest chory? ._.
Tak sobie trochę nie mogę mówić, chyba moi rodzice się cieszą xd
Tak więc leże sobie i strasznie mi się nudzi :C
Z nudów nagrałam mojego wspaniałego psa xd
I.. dodałam taką tam piosenkę >.<
Kiedyś będę reżyserem, czuję to *.*
 
Buhahahahh xd
Patrzciee !
Poczujcie to *O*
Oto odwiedziny na naszym blogu :3
jarałyśmy się z Oliw xd
JAPOŃSKI KISIEL AROUND THE WORLD 
=3
Jako, że jestem chora , nic nie robiłam :C
Ale mam zamówienie od Oliw na babeczki xDD
Dam tu trochę obrazków ze zszywki itd :3 
Mam nadzieję, że jutro wstanę i zrobię coś sensownego
Ta tęcza mi się tak strasznie podoba, że chyba ją zrobię C:
Nie mogę znaleźć żadnych fajnych .__.
Chcem :C
Dobra idę się nudzić c:
a jeśli wam też się nudzi to ---> www.ask.fm/Agataa24
Agataa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger