niedziela, 10 lutego 2013

Nowa biżuteria z modeliny i takie tam ;3

No hej. Znowu dawno nie pisałam, ale nie miałam czasu, humoru.
Ale nieważne. :3
Więc mam modelinę ! xd ale nie moją astrę :C. Tylko jakieś coś z empiku, oczoojebna >.<
Ale co tam :3 Więc zrobiłam szoopa z modeliny xd Chociaż inteligentnym ludziom z mej klasy kojarzy się z lemurem x.x I mają skojarzenia z ogonem ...
Trochę krzywy, ale co tam >.<
A potem zrobiłam krzywe babeczki :D
I kolczyki
I uwaga , uwaga xd
Zrobiłam pierścionek na połowinki xd
Trochę nie wyraźny , ale mam zły aparat x.x
Co do połowinek.. 3h stania pod ścianą lub siedzienia w klasie. Zawsze spoko
A tu mój krzywy piesek :3
Uhuhuuhuh :3
A i jeszcze jeden z powodów, dlaczego nie pisałam na blogu >.<
I wszystko jasne xd
Ej a jeszcze paaaczcie
ZEGAREEK - warto kupować? :3

Agataa.

2 komentarze:

  1. Tą filiżankę sama robiłaś??? Talent masz :3
    Moje rzeczy możesz zobaczyć tu:
    rozowy-kacik.blogspot.com
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no co Ty, nie mam aż takich zdolności, żeby taką filiżankę zrobić xD
    Filiżanka jest od mych byłych lalek xd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger