poniedziałek, 7 stycznia 2013

No siemaa

Tak sobie myślałam, czym Was tu dzisiaj zanudzić >.<
I tak sobie pomyślałam.. czy ja w ogóle powiedziałam Wam co to jest DIY ?xD
Chyba nie ... więc (wiem, że to będzie złeee, ale zrobię to >.<) Otooo link : 3
Tak wiem, powinnam Wam sama wytłumaczyć, a nie lecieć na łatwiznę i podawać link, ale to taka szybka notka, bo mam jutro 3 spr ;_;
Aaa wczoraj zrobiłam nowe str do smash booka : 3
Niee wyszła , wiem ale co tam xD
Mój krzyffy pies, Funia :3
A tu zrobiłam tylko str.
Wiem, że jeszcze nie wygl. to zaskakująco, ale może będzie lepiej xD
Aaa kto był dziś w papierniczym? :3
Taaśma w kropki *O*
I papier ozdobny >.<
A tu, obiekt moich ostatnich marzeń *.*
Niebieskie róże *O*, kiedyś myślałam, że ich nie ma, ale są *O*
Ale tylko w Japonii : c
;_____;
Ale ktoś mi obiecał, że je będę miała :D
Dobra idę ;__;
Trzeba się "uczyć" z bioli : C
Agataa.

2 komentarze:

  1. Jaka bista taśma :3 Też chce taką! Jak się nazywa ten papierniczy gdzie ją kupiłaś ??? :3

    Zozo>.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Vernon :3
    Kupiłam ją za 4.50 jak coś :D
    10 m :3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Modelina Agaty , Blogger